Videoopptak

Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.

Lås opp opptak →

Replikk · 10. jun 2026

Cecilie Myrseth
Cecilie Myrseth
Arbeiderpartiet·Troms

SakInnstilling fra næringskomiteen om Representantforslag fra stortingsrepresentantene Geir Pollestad, Erling Sande og Bent-Joacim Bentzen om videreføring av Innovasjon Norges desentraliserte struktur (Innst. 424 S (2025–2026), jf. Dokument 8:267 S (2025–2026))

Innlegget

Vi svært aktive i eierdialogen med Innovasjon Norge og alle selskaper vi har eierskap i. Det skulle bare mangle. De får et viktig oppdrag. De forvalter masse midler på vegne av fellesskapet. Det er vi selvfølgelig veldig aktive i.

Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat

Cecilie Myrseth (Arbeiderpartiet) — Replikk · 10. jun 2026 — OverStortinget