Innlegget
Jeg skal ikke be salen om å ro, det gjorde vi i går, men jeg vil rette opp en inkurie. Høyre skulle ha stemt for forslagene nr. 56 og 57 i sak nr. 1. Det ble ikke gjort, og det er for sent å rette opp i, men nå er det for protokollens del i hvert fall notert.
Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat
