Innlegg · 19. jun 2026

Nikolai Astrup
Nikolai Astrup
Høyre·Oslo

SakMøte fredag 19. juni 2026 kl. 9

Innlegget

Jeg skal ikke be salen om å ro, det gjorde vi i går, men jeg vil rette opp en inkurie. Høyre skulle ha stemt for forslagene nr. 56 og 57 i sak nr. 1. Det ble ikke gjort, og det er for sent å rette opp i, men nå er det for protokollens del i hvert fall notert.

Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat

Nikolai Astrup (Høyre) — Innlegg · 19. jun 2026 — OverStortinget