Videoopptak
Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.
Lås opp opptak →Replikk · 12. mai 2026

SakInnstilling fra transport- og kommunikasjonskomiteen om Representantforslag fra stortingsrepresentantene Bård Hoksrud, Dagfinn Henrik Olsen, Frank Edvard Sve, May Helen Hetland Ervik, Mats Henriksen, Tor André Johnsen, Per-Willy Amundsen og Kristian August Eilertsen om å stanse innføring av overtredelsesgebyr ved avrenning fra kjøretøy (Innst. 245 S (2025–2026), jf. Dokument 8:159 S (2025–2026))
Innlegget
Senterpartiet meiner det er urimeleg å påleggje gebyr på avrenning av last når problemet eigentleg ikkje ligg på transportør, men på produsent. Det ligg utanfor sjåførens område. Ministeren var òg inne på dette som går på oppsamlingstankar. Vi har temperaturar i Noreg der det òg kan vere problematisk, eksempelvis at det frys, at det rett og slett ikkje kjem i oppsamlingstankane, og at det frys i tankane. Ser ministeren no ei moglegheit – ut frå dei signala som kjem frå Stortinget her i dag, om at vi ikkje ønskjer å påleggje norske transportørfirma urimelege krav og bøtelegging, sett i forhold til det som er intensjonen her no, om å få stopp i avrenning? Kva vil ministeren gjere?
Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat