Videoopptak

Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.

Lås opp opptak →

Replikk · 12. mai 2026

Geir Inge Lien
Geir Inge Lien
Senterpartiet·Møre og Romsdal

SakInnstilling fra transport- og kommunikasjonskomiteen om Representantforslag fra stortingsrepresentantene Grunde Almeland, Guri Melby og Abid Raja om å stimulere til økt bruk av samkjøring for å nå nullvekstmålet (Innst. 243 S (2025–2026), jf. Dokument 8:169 S (2025–2026))

Innlegget

Samkøyring kan vere bra, om ein attpåtil kjenner dei ein skal sitje på med. Her vert det lagt opp til at dette skal verte litt breiare, og at ein kan ta seg betalt, som då går på næring. Då lurer eg på om statsråden har moglegheit til å svare på om ein har greidd ut konsekvensane. Har ein dei forsikringane som skal til, og kva er det som skal til for at ein slik bil kan drive med samkøyring? Kva med å vurdere sikkerheita til sjåføren, om sjåførane er kvalifiserte, vi kan få overgrep, og det kan vere andre problemstillingar som vi i Senterpartiet er ute etter å kunne få vite meir om. Og når det gjeld teknisk standard på køyretøyet, korleis skal ein setje krav til det? Korleis skal det belysast for at ein skal vere kvalifisert til ei slik samkøyring?

Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat

Geir Inge Lien (Senterpartiet) — Replikk · 12. mai 2026 — OverStortinget