Videoopptak
Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.
Lås opp opptak →Replikk · 19. mai 2026

SakInnstilling fra transport- og kommunikasjonskomiteen om Representantforslag fra stortingsrepresentantene Bård Hoksrud, Dagfinn Henrik Olsen, Frank Edvard Sve, May Helen Hetland Ervik, Mats Henriksen og Tor André Johnsen om opprettelser av Nye Baner som en del av det etablerte infrastrukturselskapet (Innst. 269 S (2025–2026), jf. Dokument 8:228 S (2025–2026))
Innlegget
Statsråden og eg er i alle fall heilt einige om dette eine – at tida ikkje er inne for å opprette eit nytt selskap no – mange kokkar, mykje søl. Direktørar og peikeleiken er det nok av. Det er fire og eit halvt år sidan Hurdalsplattforma sa at vi skulle: «gjennomgå dagens organisering av jernbanesektoren for å få en enklere organisering og tydeligere ansvarsfordeling mellom departement, direktorat og Bane NOR». Vi skulle også: «gjennomgå selskapsstrukturen i jernbanesektoren med en målsetting om færre selskap». Dette har vi i Senterpartiet brunne veldig for. Det er der mykje av problemet og nøkkelen ligg. Ministeren sa i innleiinga til innlegget sitt at vi no må skape ro. Senterpartiet trur at vi for bane må rydde opp i antalet direktørar og få det meir straumlinja. Vil ministeren seie seg fornøgd, og vil han ta grep med omsyn til organisering av bane?
Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat