Videoopptak

Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.

Lås opp opptak →

Replikk · 20. mai 2026

Jonas Gahr Støre
Jonas Gahr Støre
Arbeiderpartiet·Oslo

SakMøte onsdag den 20. mai 2026 kl. 10

Innlegget

Jeg tror jeg må minne om at vi er sju måneder inn i den stortingsperioden vårt program gjelder. Vi gjennomfører ikke all den politikken på sju måneder, og heller ikke alltid etter Venstres humør i det bakvendtlandet Venstre befinner seg i for tiden. Jeg er fullt villig til å diskutere hvordan vi innfører en aktiv sirkulærpolitikk – det er et stort tema som kan gjelde noe med gjenbruk, men sirkulærpolitikk er også et stort tema i økonomisk og industriell politikk – for å legge til rette for at vi gjenbruker ressurser på en klok måte.

Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat

Jonas Gahr Støre (Arbeiderpartiet) — Replikk · 20. mai 2026 — OverStortinget