Videoopptak
Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.
Lås opp opptak →Innlegget
Genterapi handlar nettopp om å gjere ørsmå endringar i cellene til pasientane, det er ikkje legemidlar sånn sett. I dag har legemiddelindustrien monopol på det. Statsråden er allereie inne på at det er viktig at vi tek dette inn i klinisk praksis, nettopp for å gje mykje betre og billegare behandling til norske pasientar, og ikkje minst sjå på små grupper som er uinteressante for industrien. Korleis vil statsråden utvikle kompetanse og fasilitetar i Noreg, sånn at vi raskt kan kome vidare her? Her er det eit kjempepotensial som ser ut til å kunne bli realisert raskt viss ein satsar.
Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat
