Videoopptak
Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.
Lås opp opptak →Innlegget
For ikke så lenge siden ble NTAES satt opp – dette nasjonale etterretningsorganet – jeg ser at statsråden prøver å stave seg gjennom hva forkortelsen skal bety. Rapportene tilbake fra tilstøtende entiteter, som ikke er de sentrale her, sier at dette delingssenteret ikke fungerer så optimalt som det bør. Hvilke tiltak ser statsråden for seg som naturlig for å styrke dette arbeidet, slik at vi kan få maksimal effekt av dette etterretningsdelingssenteret?
Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat
