Videoopptak

Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.

Lås opp opptak →

Innlegg · 8. jun 2026

Torbjørn Vereide
Torbjørn Vereide
Arbeiderpartiet·Sogn og Fjordane

SakInnstilling fra energi- og miljøkomiteen om Lov om motorferdsel i utmark og vassdrag (motorferdselloven) (Innst. 436 L (2025–2026), jf. Prop. 61 L (2025–2026))

Innlegget

For ein som har røtene sine frå både Vestlandet og Finnmark, har det vore ein tradisjon for meg å bruke sommaren på moltemyra – midnattssola og det å kjenne lukta av bjørk og lyng. På vinteren har det vore scooter, bål og nordlys. Den opplevinga med ikkje berre å ta vare på naturen, men òg med å bruke naturen – vere der ute, lage bål, ta imot folk ein ikkje kjenner, ved bålet, preike, fiske saman og utveksle ei lita røvarhistorie – er noko heilt unikt, ikkje berre for ei lita gruppe av folk som bur i nord, men ei stor gruppe. Det som har blitt gjort no, er noko som tek vare på både naturen og den kulturen. Eg synest det er interessant at det er to fraksjonar her, forutan fleirtalet. Den eine sida meiner at det originale forslaget frå Arbeidarpartiet er det beste, og den andre fraksjonen meiner at grovutkastet til FrP var det aller beste. Dei to partia har sett seg samen og sett korleis summen av intensjonane, på tvers av partifargane, kan bli gode, kan forene dei ulike omsyna og stå seg over tid. Det er på høg tid at vi fekk ordna opp i noko som eigentleg har vore eit lappeteppe med mange blindsoner, og at vi no klarer å dra scooterkøyring og motorferdsel inn i eit nytt spor for framtida. Eg synest det har vore imponerande å sjå korleis representantar for både Arbeidarpartiet og FrP har jobba, ikkje primært for å framheve eige parti og slikt, men at dei har jobba for saka, og at dei har jobba konstruktivt for å finne ut korleis dette kan bli eit fellesarbeid og eit fellesresultat som står seg i framtida, og som vil gjere motorferdsel i Noreg meir moderne, og på ein måte som vil ta vare på både kultur og natur. Så til alle dei som har jobbe med dette og som har gjort eit grundig arbeid: Bra jobba! Til dei som berre i hemmelegheit synest at dette er eit bra arbeid, men som skulle ønskt at det var dei sjølve som stod på podiet: Det er ikkje for seint. Bli med og stem for dette, så er vi samla.

Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat