Videoopptak
Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.
Lås opp opptak →Replikk · 9. jun 2026

SakInnstilling fra helse- og omsorgskomiteen om Representantforslag frå stortingsrepresentant Kjersti Toppe om desentralisering av sjukehustilbodet og sikring av lokalsjukehus med breiddekompetanse i heile landet (Innst. 414 S (2025–2026), jf. Dokument 8:253 S (2025–2026))
Innlegget
Eg registrerer at det er stort engasjement for radiologi i forsamlinga. For min del er eg nok mest bekymra for at ein rokkar ved dei lokale prosessane på Stord, for å seie det som det er. Eg vil gjerne høyre statsrådens syn. Er den einaste moglegheita å organisere eit akuttsjukehus med radiologi på å ha til stades-vakt i radiologi, eller går det an å gjere dette på andre måtar, f.eks. som eg tidlegare har skissert, ved at ein har ein kombinasjon med telemedisin og å bruke klinikarar? Korleis ser statsråden føre seg at dette kan løysast på Stord i den situasjonen dei er i?
Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat