Videoopptak
Videoopptakene fra Stortinget er reservert abonnenter. Start 2 dager gratis og se dette innlegget umiddelbart.
Lås opp opptak →Innlegg · 10. jun 2026

SakInnstilling fra kommunal- og forvaltningskomiteen om Representantforslag fra stortingsrepresentantene Bjørn Larsen, Erlend Wiborg, Helge André Njåstad, Rune Midtun, Bård Hoksrud og Dagfinn Henrik Olsen om ivaretakelse av 2G-nettet (Innst. 402 S (2025–2026), jf. Dokument 8:231 S (2025–2026))
Innlegget
Føreseielegheit for verksemder og næringsliv meiner vi i MDG er sentralt. Når FrP får det til å høyrast ut som alle tryggingsalarmar nærmast går på 2G, reagerer vi på det. Dette er somlekoppane, som sikkert med gode grunnar har valt å ikkje byte ut enno. Eg går ut frå at innan fristen er dei også i stand til å skaffe moderne teknologi. Er det ønskjeleg å lønne dei som somlar med å byte ut forelda teknologi, ved å forlengje oppretthaldinga av 2G-nettet? Det meiner vi er heilt feil. Føreseieleg utfasing er rett svar når teknologien er altfor gamal.
Kilde: data.stortinget.no · offentlig referat